ROZWÓJ OSOBISTY I MOTYWACJA

  • Jak zmotywować zespół do pracy?
  • Metody aktywizujące w pracy nauczyciela.
  • Planowanie własnej kariery zawodowej.
  • Stres psychologiczny w pracy nauczyciela. POLECAMY
  • Techniki relaksacyjne i mindfulness w pracy nauczyciela. NOWOŚĆ
  • Trening rozwoju osobistego i motywacji.
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli. POLECAMY

KSZTAŁCENIE I WYCHOWANIE

  • Diagnoza klasowa.
  • Diagnoza pierwszoklasisty.
  • Efektywne nauczanie.
  • Emocje i uczucia w rozwoju dziecka.
  • Konsekwencja kluczem do sukcesu wychowawczego.
  • Narkotyki i dopalacze – profilaktyka.
  • Ocenianie kształtujące.
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna.
  • Program profilaktyki agresji i przemocy w szkole.
  • Rozwiązywanie konfliktów wśród przedszkolaków.
  • Skuteczne metody radzenia sobie z agresją uczniów.
  • Skuteczne rozwiązywanie konfliktów.
  • System kar i nagród w przedszkolu.
  • Trening inteligencji emocjonalnej u dzieci i młodzieży.
  • Trudna klasa. POLECAMY
  • Wprowadzenie do neurodydaktyki.

KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI

  • Asertywność w pracy z uczniami i rodzicami.
  • Klasa jako grupa społeczna.
  • Komunikacja interpersonalna.
  • Komunikacja z dzieckiem.
  • Mediacje szkolne, mediacje rówieśnicze. NOWOŚĆ
  • Negocjacje i mediacje.
  • Skuteczna współpraca z rodzicami.
  • Trening umiejętności społecznych.
  • Trudny uczeń, trudny rodzic. POLECAMY
  • Wprowadzenie do komunikacji AAC.
  • Współpraca nauczycieli.
  • Wywiadówka – jak zorganizować spotkanie z rodzicami?

REGULACJE PRAWNE W OŚWIACIE

  • Jak przeprowadzić ewaluację wewnętrzną?
  • Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej?
  • Niebieska karta – prawa dziecka.
  • Ochrona danych osobowych w oświacie.
  • Odpowiedzialność prawna nauczycieli.
  • Szkolenie okresowe bhp dla nauczycieli i pracowników administracyjno-biurowych.
  • Szkolenie okresowe bhp dla osób kierujących pracownikami (kadry kierowniczej).

UCZNIOWIE ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI

  • Dokumentacja w pracy z uczniami z SPE – IPET I WOPFU. 
  • Praca z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w nauce.
  • Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i przewlekle chorymi.
  • Praca z dzieckiem z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD).
  • Praca z uczniem zdolnym.
  • Uczeń niepełnosprawny i jego integracja z klasą.
  • Uczeń z zespołem Aspergera.