ROZWÓJ OSOBISTY I MOTYWACJA
- Jak zmotywować zespół do pracy?
- Metody aktywizujące w pracy nauczyciela.
- Planowanie własnej kariery zawodowej.
- Stres psychologiczny w pracy nauczyciela. POLECAMY
- Techniki relaksacyjne i mindfulness w pracy nauczyciela. NOWOŚĆ
- Trening rozwoju osobistego i motywacji.
- Wypalenie zawodowe nauczycieli. POLECAMY
KSZTAŁCENIE I WYCHOWANIE
- Diagnoza klasowa.
- Diagnoza pierwszoklasisty.
- Efektywne nauczanie.
- Emocje i uczucia w rozwoju dziecka.
- Konsekwencja kluczem do sukcesu wychowawczego.
- Narkotyki i dopalacze – profilaktyka.
- Ocenianie kształtujące.
- Pierwsza pomoc przedmedyczna.
- Program profilaktyki agresji i przemocy w szkole.
- Rozwiązywanie konfliktów wśród przedszkolaków.
- Skuteczne metody radzenia sobie z agresją uczniów.
- Skuteczne rozwiązywanie konfliktów.
- System kar i nagród w przedszkolu.
- Trening inteligencji emocjonalnej u dzieci i młodzieży.
- Trudna klasa. POLECAMY
- Wprowadzenie do neurodydaktyki.
KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI
- Asertywność w pracy z uczniami i rodzicami.
- Klasa jako grupa społeczna.
- Komunikacja interpersonalna.
- Komunikacja z dzieckiem.
- Mediacje szkolne, mediacje rówieśnicze. NOWOŚĆ
- Negocjacje i mediacje.
- Skuteczna współpraca z rodzicami.
- Trening umiejętności społecznych.
- Trudny uczeń, trudny rodzic. POLECAMY
- Wprowadzenie do komunikacji AAC.
- Współpraca nauczycieli.
- Wywiadówka – jak zorganizować spotkanie z rodzicami?
REGULACJE PRAWNE W OŚWIACIE
- Jak przeprowadzić ewaluację wewnętrzną?
- Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej?
- Niebieska karta – prawa dziecka.
- Ochrona danych osobowych w oświacie.
- Odpowiedzialność prawna nauczycieli.
- Szkolenie okresowe bhp dla nauczycieli i pracowników administracyjno-biurowych.
- Szkolenie okresowe bhp dla osób kierujących pracownikami (kadry kierowniczej).
UCZNIOWIE ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI
- Dokumentacja w pracy z uczniami z SPE – IPET I WOPFU.
- Praca z dzieckiem ze specyficznymi trudnościami w nauce.
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i przewlekle chorymi.
- Praca z dzieckiem z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD).
- Praca z uczniem zdolnym.
- Uczeń niepełnosprawny i jego integracja z klasą.
- Uczeń z zespołem Aspergera.